środa, 25 marca 2015

Wywiad cz.2

Co spowodowało, że zdecydowałaś się założyć bloga o swoich zwierzętach?
Są, to moi przyjaciele i sądzę, że zasługują na swoją stronę. Uwielbiam psy i chętnie dziele się informacjami o czworonogach. 

Co zamierzasz w tym blogu opisywać?
Jak na razie opisuje ciekawe wydarzenia z każdego dnia. Zdradzę, że niedługo pojawią się poradniki/porady, ale więcej nie mogę zdradzić.

Sądzisz, że twój blog zainteresuje czytelników?
Spotkałam się z różnymi osobowościami, które miały zróżnicowane zdania na ten temat. Jedni mówili/pisali: Sądzisz, że ktokolwiek będzie w to wchodził ?Zapomnij ! Trzeba być głupim, aby tworzyć coś takiego ! Inni natomiast byli bardziej serdeczni. Życzyli mi powodzenia oraz prosili mnie o link. Ja natomiast robię, to dla przyjemności i mało interesuje mnie czyjeś zdanie, które w tworzeniu takich rzeczy jest bardzo ważne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz