poniedziałek, 23 marca 2015

Ranne leżakowanie...


  Jak widać na zdjęciach moje psiaki uwielbiają leniuchować. Na pierwszym i czwartym zdjęciu Niusio opiera łepek na swojej piłeczce, a Lola leży tuż za nim. Na żywo wyglądał o wiele lepiej ! Przed ostatnie zdjęcie robiłam coś o koło dwudziestu minut temu, więc jest troszeczkę przyciemnione, ale Lejla super wyszła i widać jej brzuszek. Obstawiam, że będą cztery szczeniaki, ale nie mam pewności... jednak to dla mnie mało ważne, ponieważ najistotniejszą rzeczą jest to, aby psiaki urodziły się zdrowe i bez konsekwencji.
  Wracając do moich leniuchów, to tak naprawdę są pełne energii. Kiedy robiłam dwa pierwsze i ostatnie zdjęcie było coś około ósmej, a one wtedy są wpół śnięte, hihi. Nie napiszę co robiły podczs dnia, ponieważ byłam w szkolę i zbytnio nie mogłam dodawać nic na bloga. 
  Na jutro postaram się wstawić jak Szira skacze, chociaż z nią to niczego nie da się obiecać. Ale spróbuję. Miłej nocy :)

1 komentarz: