niedziela, 22 marca 2015

Jak powstał ten blog ?

Zrobiłam taki mały wywiad, ponieważ sądziłam, iż będzie to ciekawsze niż wytłumaczenie w sposób tradycyjny :)

Dlaczego akurat blog o twoich psach ?
Uwielbiam je ! Są dla mnie czymś więcej, niż "psami", to członkowie rodziny. Blog dedykowany im jest dla mnie czymś nowym, ale sądzę że moje psiaki są temu warte. Dużo ludzi tworzy strony o swoich psach, chcą pokazać, że to wyjątkowe istoty, które kochają, czują, czy porozumiewają się zanim w inny sposób. Ja też się tego trzymam.

Czy oprócz psów masz inne zwierzęta ?
Owszem. Konie, kota, owce, gołębie, a także w kwietniu przybędzie  szynszyla.

A te "inne" zwierzęta, są dla ciebie równie ważne co psy ?
Każde zwierze zasługuje na miłość i oddanie. Kupując czy przygarniając zwierzę zawsze zastanawiam się czy będzie mu u mnie lepiej. Zwierzęta - głupszy gatunek od człowieka, czemu ? Są równe co do nas.

Blog będzie opowiadał jedynie o twoich psach ?
Jeszcze nie wiem. Stworzenie go jest dla mnie nową przygodą. A ja nie chcę mówić co nadejdzie w najbliższym czasie.

Wracając do psów. Kiedy pojawiły się w twoje historii ?
Psy towarzyszyły mi od zawsze. Jako niemowlę spałam z pudlem: Perełka Ś.P. Nie przypominam sobie okresu kiedy, to nie było psa.  Zawsze pojawiają się w mojej pamięci. Mam nadzieję, że zawsze znajdzie się dla nich miejsce.

Czy ktoś z twojej rodziny ma hodowlę ? Skądś ta pasja musiała się wsiąść...
Mama, to ona prowadzi hodowlę Yorkshire Terierów. "Pasja" do psów, to złe określenie. Tak samo jak polowanie na wilki nazywają sportem. Ja nazwała bym to miłością do tych zwierząt. Sądzę, że to rodzinne.

Na sam początek wystarczy, chciałabyś coś powiedzieć ?
Jasne, zgadzam się. Coś powiedzieć... więc tak, właściciele i przyszli właściciele psów dbajcie o swoje psiny i dajcie im godnie żyć. 

Dziękuję. Czy jest możliwość wysyłania Ci zdjęci pupili ?
Oczywiście, jest dla mnie to coś wspaniałego ! Wysyłajcie na emalia, doggi i howrse. Ja również dziękuję i czekam na nowe pytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz