czwartek, 26 marca 2015

Wczorajsze sprzątanie z psami...

  Wczoraj domownicy robili porządki. Ja zajęłam się swoim pokojem oraz psimi rzeczami. Chociaż największe zaskoczenie przeżyłam po tym jak zauważyłam ile one mają zabawkę ! Co wchodziłam z mamą do sklepu zoologicznego, wychodziłyśmy z przynajmniej jednym upominkiem. Jest tych upominków już spora kolekcja, którą wczoraj szorowałam :P


Zbudziło to u mnie pewne podejrzenie... czemu ja wcześniej nie widziałam ich porozrzucanych na podłodze ! No cóż, wszystkie są Leonka (bynajmniej on tak sądzi), więc nie mogę ich oddać :D

  Wracając do mojego pokoju po świętach będę miała remont i musiałam pozbyć się pewnych rzeczy z przed lat. Jednymi z nich są naklejki na szybach i lustrze. Kiedy zrywałam je z lica (lustra) Lola podeszła i zaczęła je wąchać. Przypadkiem jedna z nich przylepiła się jej do noska ! Wpadłam na pomysł, aby porobić im śmieszne zdjęcia. Delikatnie przylepiłam im je do kucyków:



Wyglądały Komicznie ! Lola - Kluczyk, Leonek - Piorunek, a Lila - Delfinek. Chyba wiedziały, że robię z nich głupków :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz